ارشان ارشان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ارشان و ما

به زودی ۶ ماهه میشوی

1391/11/10 7:52
نویسنده : نسیم
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

چند وقته تنبلی کردم و برات ننوشتم ولی‌ در تعریف این روز‌ها همین بس که هر روز شیرین تر از روز قبل میشی‌. هنوز سینه خیز نمیری ولی‌ نمیدونم چجوری خودت رو به خیلی‌ جاها میرسونی. راستی‌ فکر کنم دیگه به زودی دندون هم در بیاری چون لثت خیلی‌ اذیتت میکنه و خیلی‌ روز‌ها همش داری لپت رو میمالی. 

سلام پسر گلم

چند وقته تنبلی کردم و برات ننوشتم ولی‌ در تعریف این روز‌ها همین بس که هر روز شیرین تر از روز قبل میشی‌. هنوز سینه خیز نمیری ولی‌ نمیدونم چجوری خودت رو به خیلی‌ جاها میرسونی. راستی‌ فکر کنم دیگه به زودی دندون هم در بیاری چون لثت خیلی‌ اذیتت میکنه و خیلی‌ روز‌ها همش داری لپت رو میمالی. 

Gymboree هم خوب پیش میره. هفته‌ی پیش چهارشنبه فقط تو بودی و connair و Jet سه تایی‌ نشسته بودید Teacher Dallas رو نگاه می‌کردین عین مرد‌های گنده انگار یکی‌ بهتون گفته بود اینجا کلاسه درست بشینید. کلی‌ خندیدیم از دستتون. راستی‌ حسابی‌ در تدارکم که از هفته دیگه هم بهت غذا بدیم هم منتقلت کنیم به اتاق خودت. برات صندلی‌ غذا سفارش دادم و منتظرم برسه دستم. این هفته هم باید برم Rice Cereal بخرم و ویتامین دی و و شیر مخصوص بچه‌های بالای ۶ ماه. baby monitoret رو هم نصب کردم فقط مونده که بابا مهدی این هفته تختت رو نصب کنه و دیگه به قول شما کانادایی‌ها ready to go. ولی‌ خداییش عادت کردیم به بودنت تو اتاقمون دلمون برات تنگ میشه. 

هزار تا بووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سبحان جون
11 بهمن 91 4:50
ماشالا خدا حفظش کنه
درنا(مامان محمدرهام)
4 اسفند 91 0:12
نسیم جون رهام هم مثل ارشان یک عکس داره داره ماهی جامپرشو گازگازی میکنه
راستی ازالان جدا میکنی سخت نیست؟
اخه پسرمن تا صبح شیرمیخوره اصلا نمیشه جداکرد


من که در کفم چقدر این ماهیه محکمه که تا حالا نشکسته. ارشان شب تا صبح می‌خوابه ۹ میزارمش تو تختش تا ۱۰ دیگه می‌خوابه صبحم نزدیکیای ۶ پا میشه ولی‌ کلا از وقتی‌ تو اتاق خودش می‌خوابه بهتر هم می‌خوابه فکر کنم از شر خور و پوف باباش راحت شده. در ضمن همون موقع هم وقتی‌ بیدار میشد میومدم تو سالن بهش شیر میدادم راحت تر بودم رو مبل تا رو تخت.

راستش اون موقع که کلاس‌های حاملگی‌ میرفتم پرستاره گفت تا قبل از ۶ ماه بچه رو تو اتاق خودتون تو تخت جدا بخوابونید ولی‌ بعدش اگه امکانش رو دارین حتما جدا کنید چون هرچی‌ بگذره هم برا خودتون سخت تر میشه هم بچه.
مامانی آرتین
22 اردیبهشت 92 11:01
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ارشان و ما می باشد