ارشان ارشان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ارشان و ما

۶ ماهه میشوی

1391/11/18 9:38
نویسنده : نسیم
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارشان گلم

مامان ۶ ماهت هم تموم شد. باورم نمیشه این ۶ ماه اینقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که به دنیا اومده بودی. تو این ۶ ماه اینقدر کارهای جدید یاد گرفتی‌ که نگو. الان چند شبه عین پسر‌های بزرگ ساعت ۹ میزارمت تو تختت که بخوابی


سلام ارشان گلم

مامان ۶ ماهت هم تموم شد. باورم نمیشه این ۶ ماه اینقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که به دنیا اومده بودی. تو این ۶ ماه اینقدر کارهای جدید یاد گرفتی‌ که نگو. الان چند شبه عین پسر‌های بزرگ ساعت ۹ میزارمت تو تختت که بخوابی. البته یک ساعتی‌ طول میکشه که خوابت ببره ولی‌ وقتی‌ می‌خوابی دیگه بیدار نمیشی‌ تا ۶ و ۷ صبح و میزاری من هم راحت بخوابم. نمی‌دونی چقدر زندگیمون راحت شده. در ضمن این آخر هفته بابا تختت رو درست کرد و الان دو شبه که تو اتاق خودت می‌خوابی. فقط من بیبی مانیتور رو روشن می‌کنم که اگه یه وقت نصف شب بیدار شدی بفهمیم. شب اول ساعت ۴ صبح پاشدی و شیر خوردی ولی‌ شب دوم مثل همیشه خوابیدی تا صبح. غذا رو هم از جمعه گذشته شروع کردیم اولش سریال برنج بهت میدادم از امروز موز رو هم اضافه کردم. البته این نکته فراموش نشه که بلد نیستی‌ قورت بدی غذا رو نصف بیشترش رو با زبون میزنی‌ بیرون. من و بابا که همش فکر میکردیم ما داریم اشتباه بهت غذا می‌دیم بعد من رفتم از مامانای نی‌نی سایت پرسیدم فهمیدم عادیه و همه بچه‌ها اولش اینجورین. این آخر هفته که بیاد قراره بریم Harrison Hot Spring دو شب هم یه جورایی برای ولنتاین من و بابا هم اینکه بابا یه کم ریلکس کنه برای همین رفتم برات مایو خریدم و پوشک مخصوص شنا. کلی‌ الان ذوق دارم که زود تر بریم عکس العمل تو رو تو آب ببینم.

دوست دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان وندا
21 بهمن 91 19:31
عزیزم آفرین که تو اتاق خودت میخوابی داری برای خودت مرد میشیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ارشان و ما می باشد