ارشان ارشان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ارشان و ما

این مامانی‌ هم رفت

1391/10/13 12:09
نویسنده : نسیم
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ارشان عشق مامان،

یه چند روزه راه میرم میگم می‌خوام فامیلت رو عوض کنم بذارم عشق مامان. ارشانم مامنی‌ طاهره و بابایی احمد هم رفتم اینقدر ناراحت بودن که از تو دور میشن که کلی‌ گریه کردند. بابایی میگفت تو این سالهایی که اینجا بوده هیچوقت گریشون رو ندیده بوده. چی‌ کار کنیم دیگه این پسر ما اینقدر دوست داشتنیه که دل کندن ازش خیلی‌ ساخته. حالا امیدوارن که بتونن کارهای شناسنامه و پاسپورت ایرانیت رو بکنن که بتونیم برای عید بریم ایران دوباره ببیننت.

 

سلام ارشان عشق مامان،

یه چند روزه راه میرم میگم می‌خوام فامیلت رو عوض کنم بذارم عشق مامان. ارشانم مامنی‌ طاهره و بابایی احمد هم رفتم اینقدر ناراحت بودن که از تو دور میشن که کلی‌ گریه کردند. بابایی میگفت تو این سالهایی که اینجا بوده هیچوقت گریشون رو ندیده بوده. چی‌ کار کنیم دیگه این پسر ما اینقدر دوست داشتنیه که دل کندن ازش خیلی‌ ساخته. حالا امیدوارن که بتونن کارهای شناسنامه و پاسپورت ایرانیت رو بکنن که بتونیم برای عید بریم ایران دوباره ببیننت.

هفته پیش دوشنبه اول مهمونی‌ کریسمست رو رفتیم. Gymboree براتون مهمونی‌ گرفته بود. برات کلاه بابا نوئل گذشته بودم خیلی‌ بانمک شده بودی. حالا عکسش‌ رو بعدا میزارم. پنجشنبه شب هم اولین شب یلدات رو جشن گرفتیم راستش اولش اصلا حل و حوصله‌ نداشتم نه اینکه اینجا کسی‌ رو نمیشناسیم که باهاش جشن بگیریم. ولی‌ بعد دوست‌های نی‌نی سیتیم تشویقم کردند که یه جشن سه نفره خودمون بگیریم من هم رفتم انار و هندونه خریدم. برای شم هم کباب گرفتم تازه دسر هم ژله انار با پانا کتا درست کردم (تا حالا درست نکرده بودم خیلی‌ خوب شده بود). خلاصه حسابی‌ خوش گذشت. و اما امروز برای اولین بر غلت زادی. جمعه تو gymboree asmay غلت میزد من هم هی‌ می‌گفتم ارشان نگاه کن یاد بگیر مثل اینکه به حرفم گوش کردی. امروز صبح که از خواب پاشدی گذاشتمت رو دشکچت که با آقای اختاپوس بعضی‌ کنی‌ یهو بابا گفت نگاه کن نگاه کردم دیدم غلت خوردی رو شیکمتی. آفرین پسر حرف گوش کن من.

خیلی‌ دوست دارم

مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
3 دی 91 10:55
سلام به امید سر افرازی فرزندان وطنم ایران وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب زیبایی داشت برای افزایش بازدید و بالا رفتن آمار وبلاکت میتونی در آدرس زیر ثبتش کنی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنی http://fabner.net
sama
3 دی 91 11:38
salam jigari mashallah ajab jigari shodi akhe miyam mikhorameta arshawn nasim mashallash bashe azizam delam nazi ye espand dood kon inshallah ke betunin biyayn iran chand vaghte nadidam webe khodeto koli aghab mundam az dastan
سارا
6 دی 91 10:19
نسیم جان چه سایت خوبی براش درست کردی نازی خیلی ببوسش این گل پسرتو آخه
چه مامان گلی هستی تو خوش به حال ارشان


مرسی‌ عزیزم. به پای شما نمی‌رسم که از الان داری برا نی‌نی خوشگلمون می‌نویسی.
مامان درسا
8 دی 91 1:48
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
درنا(مامان محمدرهام)
13 دی 91 2:45
اى جونم چه موش تپلى شده
اينه اش هم خيلى نازه
من تهرانو گشتم تا اخر يک اينه معمولى واسه ديدنش زمانى که تو کريره پىداکنم
عزىزم مىتونم لىينکت کنم؟


مرسی‌ ممنون. کسی‌ به من نگفته بود قبل از اینکه بچه دار بشی‌ باید حتما تمرین وزنه برداری کنی‌.

بابت آینه هم مرسی‌ اینجا هم اول یه دوستی‌ به ما معمولیش رو کادو داد ولی‌ به ماشین ما نخورد. بعد من رفتم عوضش کردم این رو گرفتم تنها مدلی‌ بود که به ماشینمون خورد که خوشبختانه خوشگل هم بود.

حتما خوشحال میشم لینکم کنی‌ من هم حتما لینکت می‌کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ارشان و ما می باشد